jeudi 15 décembre 2011

J'ai partagé ma palette!

Vous souvenez-vous de mon "portrait en technicolor"? Dans l'article de la semaine dernière, je décrivais étape par étape mon processus créatif.
Puis j'ai partagé ma palette sur le blog de Tracey Potter qui est à l'initiative de PALETTE and PAINT EVERY THURSDAY qui est une idée géniale. Je vous présente aujourd'hui nos palettes :



Rendez-vous sur son blog, vous y découvrirez ses jolis portraits colorés, et pourquoi ne participeriez-vous pas aussi la semaine prochaine?
Ma semaine créative est passée bien vite et se termine avec le lancement  de ma petite boutique en ligne floartshop
Je serais heureuse de vous y retrouver, vous y découvrirez mes premières gammes de produits.
Puis je commence aujourd'hui l'atelier de Sharon Tomlinson "des tours et tourtelles". Dans cette classe, je vais apprendre à confectionner des bijoux. La création de bijoux est toute nouvelle pour moi et j'ai une certaine appréhension car ça me parait difficileje vais m'appliquer à être une bonne élève!

20 commentaires:

  1. Thanks for the wonderful post Flo!

    Your Art shop looks fantastic!

    I like your new blog layout, it's very fresh and clean.

    I can't wait to see your palette for this week. xx

    RépondreSupprimer
  2. The two palettes are nice, good luck with your store. Abrazos

    RépondreSupprimer
  3. What a beautiful painting! Love the colors you used.

    RépondreSupprimer
  4. seems that you have been very busy. Great Job!! Thanks for sharing!

    RépondreSupprimer
  5. love all these colors. Beautiful beautiful work!

    RépondreSupprimer
  6. Another wonderful post, Flo!
    Best wishes for your store! :)

    Happy PPF!!
    Mary
    Mixed-Media Map Art

    RépondreSupprimer
  7. thanks for sharing these beautiful art, FLO...happy PPF!!

    RépondreSupprimer
  8. Beadutiful art and a wonderful blog. I have enjoyed both.
    Nicole/Beadwright

    RépondreSupprimer
  9. Enjoyed your post and beautiful art. Really nice. Happy Holidays!

    RépondreSupprimer
  10. Your work is so colorful and dreamy. Thanks for sharing! Love it!

    RépondreSupprimer
  11. Tha't a great project! You are very busy with your classes. :) I have been creating bijoux for 20 years. I used to work in a jewelry/handcraft shop and learned to make earrings, necklaces, rings etc. I also went to hobby markets and sold my creations. It's like drawing and painting. Sometimes pieces come out without you even thinking about it. :)) Have a wonderful weekend!!

    RépondreSupprimer
  12. Love your art style and great creations ~~ thanks, namaste, Carol (Share the Creative Journey) ~ Happy AIBL

    RépondreSupprimer
  13. These are amazing - very cool to see the palette too!

    RépondreSupprimer
  14. You are making magic on this course of yours - technicolour portraits are fabulous!

    RépondreSupprimer
  15. Absolutely Lovely! ~Happy Paint Party Friday! #40 Robin Panzer Art Studio 33

    RépondreSupprimer
  16. Gorgeous paintings! You will do fantastic in the jewelry class. :-)

    RépondreSupprimer