jeudi 16 août 2012

"Après la pluie..."

Voici ma dernière petite toile. Les éléments que je voulais intégrer à la base étaient la jeune fille et la colombe mais je n'avais aucune idée de la finalité ou du sens que je voulais donner à ma toile! alors, après la pluie, il y a le beau temps, la colombe apparaît un peu comme un message d'espoir, de bonnes choses à venir... Les techniques utilisées sont nombreuses comme à mon habitude, j'aime bien que les éléments ne soient pas proportionnés car je trouve que ça ajoute du charme à l'ensemble.






Pin It

17 commentaires:

  1. Oh, she is just lovely! And I love the bird! Really beautiful!

    RépondreSupprimer
  2. Beautiful work. Happy PPF, Annette x

    RépondreSupprimer
  3. Love her eyes ~ tres jolie creation ~ (A Creative Harbor)

    RépondreSupprimer
  4. WOW! Love her eyes. So soulful. Stunning.

    RépondreSupprimer
  5. Love this! The white touches really make the hair pop!

    RépondreSupprimer
  6. This is lovely. I love that things are not in proportion - has a bit of a fantastical look to it. Happy PPF - great art work.

    RépondreSupprimer
  7. Wonderful textures and layers, Flo!
    And I do love the proportions of that teeny-tiny umbrella! :)
    ♥♥♥
    Happy PPF!!
    Mary
    Mixed-Media Map Art

    RépondreSupprimer
  8. She's so cute! She and her feathered friend don't seem to mind the rain a bit.

    RépondreSupprimer
  9. Very beautiful! I love how she is looking at the dove as though looking for the message of hope!! Love the metaphor! Very nice work!

    Hugs Giggles

    RépondreSupprimer
  10. She is very sweet looking, I love it. Happy PPF!

    RépondreSupprimer
  11. Beautiful layers, colors, and textures!

    RépondreSupprimer
  12. Fun art...love all the layers!!!! Nicely done on PPF!

    RépondreSupprimer
  13. she is absolutely lovely - the eyes so soulful

    RépondreSupprimer
  14. Fabulous painting! She has such personality.

    RépondreSupprimer
  15. That is so cute: love her little hand and the umbrella! Sweet eyes!

    RépondreSupprimer
  16. You certainly have a gift of bringing your ladies to life in the most delightful way!

    RépondreSupprimer